Jump to content


<dir>Action 20 Special Edition!


37 replies to this topic

#26 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 14 October 2005 - 15:44

duh altijd bij steelpad maja wrom koop je geen g5 of mx laser? zijn de beste muize gwoon over de 2800 dpi ofja realtime.

kweet nie ik wil zelf 8 a 10 vlesse bawls denk ik moet ff kijke




Edit: owja en mn broertje gaat maybe oowk mee naar lan

Edited by Chrizz, 14 October 2005 - 19:11.


#27 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 16 October 2005 - 16:48

ff voor de duidelijkheid of info

ik wil een film gaan make ofja film gwoon movie.
dat we in een rij naast elkaar lopen dat ut word gfilmt en dat ook op de lan zelf ook word gefilmt hoe we fragge enzo dasoort dingetjes.

#28 The Blizzard

    Amateur

  • Member
  • 119 posts
  • Projects: E-Studios LAN Crew

Posted 16 October 2005 - 18:29

Je wil dus gewoon een fragmovie maken, ok:D
Over die muizen, er zijn mensen die zweren bij logitech en er zijn mensen die zweren bij razor, ik ben nou eenmaal een razorman. Je kunt hier lang over discussiëren maar je schiet er toch niks mee op.:leetattack:
Over de bawls, als we een 24pack met zn 2en of 3en doen, lijkt me wel ok.:drunk:

Btw, die muis moet dan wel snel besteld worden, er zijn er nog maar een paar van, maar wie gaat dat dan regelen, jij Chris?

Edited by DJ McAnthony, 16 October 2005 - 18:30.


#29 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 16 October 2005 - 18:57

over die bawls mjah erm als 3 btaale moete we ff kijke over 3e verdeelen dan btaal ik wel at lan jouw want ik heb zelf geen poenies en mn ma dokt da dan.


Over clothing ik ga probeere voor lanparty tshirts te regelen dus post ff de maten

Polo's
Tshirts en jochin trui'n



erm hier is stukste wak heb gtekent hoe het begin gaat worde van movie intro

Posted Image

#30 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 16 October 2005 - 19:13

Our Team Gear!

Prices unknown yet!

Posted Image

#31 Iamnotamoose

    Model making, Guitar playing punk

  • Member
  • 490 posts

Posted 16 October 2005 - 22:08

been waiting for those for a couple of years now... can't wait to get my hand on em' ;)
Official Forum Lurker

#32 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 18 October 2005 - 14:20

fftjes over games

we gaan bf2 , ut2k4 en q3 clan wars spelen op de lan maa ik wil graag da ppl die meegaan naar dir20 ff gaan traine met deze games we kunne beter ut2k4 traine als je elke dag paar uurtjes gamed dan op lan owne we iedreen dus dan kunne we ook geen vergissingen maken met gamen zoals ik op laatse had zon uber kut map wat nie te spelen was maarja duuwds khoop da jullie ff wa traine van tevooren.

zet de bots by ut2k4 desnoods op adept en als je dat aankan hooger natuurlijk.
en bij q3 gwoon nightmare spelen dan komt ut heelemaal goed op de lan

#33 The Blizzard

    Amateur

  • Member
  • 119 posts
  • Projects: E-Studios LAN Crew

Posted 19 October 2005 - 06:31

Ik ben al druk aan het trainen voor ut2k4, heb de bots nu op masterfull en dit gaat aardig. We hebben btw nog maar 4 dagen om te betalen, denk daar aan!!!

#34 The Blizzard

    Amateur

  • Member
  • 119 posts
  • Projects: E-Studios LAN Crew

Posted 24 October 2005 - 19:32

Mensen, laten we even definitieve afspraken maken over de bawls, ik wil het best bestellen en voorschieten, maar wie wil hoeveel en wil je miss nog iets anders van steelpad.nl??? Laat het hieronder weten, alles hierboven reken ik niet mee!!!

P.S. Ik heb al betaald aan <dir>action, moet ik eventueel voor iemand vast voorschieten, PM me maar als je het liever niet hier zegt...

#35 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 24 October 2005 - 19:56

ja msien ik want mn ma zech ja geen geld ook geen lanparty dusja ik moe ff nog prate met mn ma want slaat nergens op zech ze ja van mij mag je gaan enzo maar je heb geen geld dus je kan ook nie heeee..

maja je hoort ut deze week van me

#36 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 27 October 2005 - 06:51

ik kan nu 100% nie gaan ik mag ni e van mn ouders omdak erna gelijk bufferweek heb van skool en ben stout geweest :read: dus ik kan nie kut zooi

#37 The Blizzard

    Amateur

  • Member
  • 119 posts
  • Projects: E-Studios LAN Crew

Posted 27 October 2005 - 13:12

Tja, vink wel beetje je eigen schuld dan, jammer voor ons dat je er niet bij bent, maar wij gaan wel :read:

#38 Chrizz

    E-Studios™ 2012

  • Gold Member
  • 2012 posts
  • Projects: C&C3: Tiberium Icestorm

Posted 27 October 2005 - 13:44

right... nah ik ben volgens hun stout geweest ik heb 1kut cijfer gehaalt op school want doe weer school maja kon nie leere enzo en die shit toen hadde we ouder avond gister en ze zijde ji jga nie naar lan jij gaat maar ff wa doen aan die school en je heb dag na lan glijk bufferweek en die moet je goeddoen anders kom je nergens meer naartoe.

maarja ze hebbe ook gelijk dit is ook mn 2e week pas dak boeken heb en die pw was bijna in begin al maarja ik volgende lans kom ik wel denk ik moe ff da inorder brenge.

ik wens jullie succes daaro en playse en winze duuwds!

en op volgende lan kunne jullie de tshirts al aan hebben. want ben nog bedrijf zoeken voor te laten drukken want waar ik ben geweest koste het 30 ero per zwart mini logotje

Edited by Chrizz, 27 October 2005 - 13:45.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users